Callcentrum- Callcenter iroda
Kategória: SzolgáltatásA kategória többi hirdetője »
Tevékenység: Callcenter
Cím: Szeged,Juhász Gy. u. 36/A
Telefon: 20/4468-451
Információk:
Cégünk nagy hangsúlyt fektet a minőségre és az adatbiztonságra. Folyamatosan frissítjük adatbázisunkat, kezeljük partnereink adatait.
A cégünk mérete, felszereltsége, a nálunk dolgozó munkatársak hozzáállása és tapasztalata lehetővé teszi, hogy a leghatékonyabban értékesítsük termékét vagy szolgáltatását. Mindent elkövetünk azért, hogy megkönnyítsük munkáját, cége működését!
Az operátorok kiválasztása és képzése:
A Megbízott az ügyfélszolgálati és telesales operátori munkakörében dolgozni kívánó személyek kiválasztásánál alap követelmény az érettségi, a felhasználói szintű számítástechnikai ismeret, illetve kellemes hangú, tisztán érthető beszéd.
Minőségbiztosításunk fontos pillére az ösztönző és teljesítményértékelő rendszer, így törekedve a lelkiismeretes munkára.
Személyes adat-védelem:
Mivel a CallCentrum telefonon vagy e-mailben észrevételt, javaslatot tevő Ügyfelek személyes adatait (név, e-mail cím, telefonszám, stb.) kezeli, ezért a rendszer működtetése során betartja az Avtv. ezen rendelkezéseit.
A rendszerben folyó adatkezelés célja annak biztosítása, hogy a CallCentrum ügyfélszolgálathoz telefonon vagy e-mail útján érkező kérdések, problémák felvetése – hacsak a Szerződés eltérően nem rendelkezik - biztonságosan, rövid időn belül eljuttatja a Megbízó Ügyfélszolgálatának kijelölt munkatársaihoz, ahol a továbbított információ szakszerű kivizsgálása és megválaszolása történik.
CallCentrum
Ticominfo Kft.
6721 Szeged, Juhász Gy. u. 36/A.
Mobil: +36-20-4468-451
Cg. 06-09-012983
E-mail: info@callcentrum.hu
Web: www.callcentrum.hu
Várja jelentkezését a CallCentrum csapata!